Mengapa Hanif Omar Tak Layak Ketuai Panel Siasatan

| comments

Himpunan BERSIH pada 28 april lalu bukan sahaja buat najib dan sekutunya gelabah, polis pun dalam keadaan gelabah bila mereka dikecam menggunakan kekerasan pada bukan setakat rakyat yang berhimpun, malah lebih teruk pada wartawan.

Seperti yang kita tahu puak-puak provokasi telah menyelinap masuk kedalam celahan peserta himpunan, tujuan mereka tidak lain supaya kekacauan boleh dilakukan bagi menghalalkan tindakan polis dan diguna oleh media untuk menggambarkan peserta BERSIH ini ganas.

Kemudian atas desakan yang hebat, satu panel siasatan tentang keganasan ditubuhkan, bekas ketua polis negara dicanang akan mengetuai panel ini, bab itu yang lawaknya. bagaimana ketua polis boleh mengadili panel siasatan keganasan polis sendiri. itu kan tak adil.

Bagaimana Hanif omar nak jadi adil, sebab dia pun dah set dalam kepala otak dia yang peserta himpunan ini jahat, baca petikan nei

Bekas Ketua Polis Negara Tun Hanif Omar berkata niat golongan itu mahu menimbulkan kekacauan di dalam negara seperti yang pernah dirancang pada awal tahun 1970-an.

"Kita perlu berjaga-jaga dan tidak memandang remeh terhadap individu pro-komunis ini memandangkan tak tahu apa agenda mereka sekarang," katanya kepada pemberita hari ini ( sumber disini )
Jadi bagaimana dia nak jadi adil, boleh jawab tak?.

So simple sangat kan, takkan la perlawanan machester city dan machaster united nak diadili oleh bekas pemilik machester city yang dok kritik machester united, itu berat sebelah namanya.



Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit