Kantoi, 2 Polis Menyamar Peserta Bersih Dikesan.

| comments

KONGSI PENGALAMAN BERSIH 3.0 , URAT JANTUNG UMNO RAKYAT SENTAP Kongsi pengalaman BERSIH 3.0 anda di blog tukanglawan, emailkan cerita anda dan gambar juga video ke infotukanglawan@gmail.com, nanti tukanglawan siarkan.... kita kongsi..

"tukanglawan dapat satu email dari sahabat kita, beliau mengucapkan syabas kepada rakyat malaysia yang turun menuntut pemulihan sistem pilihanraya, supaya pilihanraya di negara ini dapat dijalankan dengan Bersih dan adil, disamping itu juga beliau mengirimkan satu gambar yang meragukan.

Didalam gambar tersebut dikatakan ada 2 orang anggota polis yang menyamar sebagai peserta bersih, mari lihat gambar di bawah.



Baiklah, dalam gambar ini, kita lihat beberapa peserta bersih yang ditahan oleh polis, mereka duduk dalam kumpulan dan dikelilingi oleh ramai anggota polis, tetapi 2 lelaki yang memakai baju kuning itu berada di belakang anggota polis beruniform.


Siapa mereka?, fikir-fikirkan lah.

Secara tiba-tiba masih ingat "tukanglawan" kata-kata seorang teman dari negara jiran yang mahir dalam strategi risikan, katanya


"tiada apa yang pemerintah dapat lakukan sekarang, mereka tidak mampu menggguna kekerasan pada rakyat, kelak rakyat akan bangkit, namun apa yang bijak dan boleh mereka itu lakukan adalah masuk ke dalam kelompok demostran, dan melaku kerosakan dari dalam, itu nanti akan dilihat oleh ramai orang sebagai ketidakstabilan, dan walaupun tidak dapat sokongan, namun gerak kemaraan rakyat itu akan nanti berjaya dinutralkan."

Itulah yang terfikir oleh tukanglawan, mereka menggunakan taktik itu, seorang teman dari negara jiran, beberapa hari sebelum bersih sudah menganalisis dan menjangkakannya,.

Dan benar, ada ramai anggota polis masuk dan melakukan itu.


Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit