Update Tsunami 2012, Pantai Thai Kering, Jambatan Pulau Pinang Ditutup.

| comments

"tukanglawan" dapat info sebentar tadi bahawa jambatan pulau pinang sudah ditutup buat masa ini, walaubagaimana pun berita tersebut masih berbentuk khabar angin dan "tukanglawan" masih belum menerima pengesahan.

Jika ada sebarang maklumat yang dirasakan berguna, dapatlah kiranya kawan-kawan kongsikan dengan "tukanglawan" melalui ruangan komen yang disediakan dibawah posting ini atau emailkan ke pada infotukanglawan@gmail.com.

Sementara itu, "tukanglawan" dapat satu gambar yang menyatakan air laut di pantai negara jiran (thai) sedang disedut ke tengah laut, dan pantai tersebut kelihatan kering.

Ini adalah petanda awal bahawa tsunami akan berlaku. kebiasaaanya tekanan akibat gempa bumi akan menyedut air laut ke tengah laut sebelum melepaskanya semula ke daratan dalam bentuk "ombak besar" yang dipanggil tsunami.

Berdoalah kepada Allah supaya kita semua dilindungi.



Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit