Polis Guna Gelombang bunyi, Bawa penutup telinga (SEBARKAN)

| comments

semakin hampir detik BN akan diusung ke kubur, semakin gila puak Kera-jaan, polis cuba bersifat konon-konon tidak memusuhi peserta bersih, tangkapan kurang, semua pun kurang, mereka sedang cuba bermain jahat.


DBKL dijadikan "lauk" kali ini. DBKL dijadikan kambing hitam, ini kerana pada bersih 2.0 rakyat telah menyatakan suara mereka, polis bertindak keterlaluan sehingga polis makan caci tak habis-habis hingga hari ini.

Rakyat memang mahu berhadapan dengan "topi merah"ada dendam yang masih belum terlunas, pada BERSIH 2.0 polis bermain kasar di padang tidak rata, mereka menggunakan pakaianuntuk melindungi diri mereka, rakyat dibelasah seperti batang pisang.

Mereka tahu kali ini Peserta bersih akan balas dendam, tidak mustahil "topi merah" akan pecah muka, tidak mustahil topeng atau helmet mereka akan dijadikan trofi. dibawa pulang sebagai kenang-kenangan.

Mereka kali ini bertindak cara lain, keganasan mungkin dikurangkan, Umno begitu takut sebenarnya, kecaman dari dalam dan luar negara kali ini pasti buat mereka akan mati dan takkan bangkit lagi. jadi cara terbaik mereka berlakon tidak mahu kasari peserta. supaya umno boleh merompak lagi 5 tahun akan datang.

CS gas mungkin akan masih digunakan, tangkapan dan belasahan juga akan "topi merah"lakukan. selain dari bawa garam... "tukanglawan" dengar mereka guna teknologi baru.

Menghalau peserta dengan LRAD - long Range Acoustic Device, satu alat yg mengeluarkan bunyi, buat peserta pening dan hilang kawalan. jadi selain garam, bawa kapas atau penutup telinga, jika anda ada hp, bawa earphone dan pasang ayat suci Al-Quran, atau ceramah.

Ingat , apa pun kali ini, kita tidak lagi boleh mereka perlaku seperti lalu, kali ini KUASA RAKYAT LEBIH HEBAT...


SEBARKAN segera dan pada semua secepat mungkin....




Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit