Kes Terbalikkan Kereta POLIS, Ada Orang Bawah Kereta (bukti)

| comments (2)

Sial betul la TV umno ni, kalau tak menipu walau sekali dalam isu bersih nei tak boleh ke? jangan la dok menipu sana-sini, nanti nak jawab dalam kubur susah, pembaca berita pun kenapa la bangang sangat main baca je,
Ohh "tukanglawan" lupa pulak, pembaca berita tak cari berita, hanya baca je skrip berkenaan bersih yang dah ditulis oleh ahli Umno.

TV umno tadi malam siarkan konon rakyat ni la paling jahat, mana kala rosmah dan isterinya najib tu suci murni, susah beb kalau laki bini ni mau kawal negara, atas katil boleh cerita dan fikir cara jahanamkan rakyat.

Berbalik pada berita yang disiarkan, konon rakyat jahat terbalikkan kereta polis suka-suka, memang bohong dan fitnah paling bijak la TV umno buat, pasti lah ramai ahli umno percaya dan kecoh satu kampung dibuatnya.


Ni bawah ni Video, akhir video tu sebelum kereta tu terbalik, ada orang kata "ada orang bawah kereta, tolong angkat-tolong angkat, "

Orang gila je bila dlm keadaan tu nak tunggu dan bersabar.

Berkenaan kenapa kereta tu kene sepak terajang, itu kita kene tunggu penjelasan atau info lanjut dari kawan-kawan lain, apakah pemandu kereta itu buat kesalahan?, atau sebelum itu telah melanggar orang sehingga orang jadi marah?.. itu kita kene tahu dan siasat, pengalaman "tukanglawan" peserta himpunan tidak gila macam FRU. jom tengok



Tanpa sebab yang patut mereka tidak buat benda gila yang sering "tangan Ghaib" arahkan FRU buat.

Dalam Video berkenaan ada seorang individu yang dibelash teruk, setakat pemerhatian "tukanglawan" individu yg dipukul tak pakai baju polis pun, tak tau la kalau tukanglawan terlalu letih sampai tak nampak..

tapi apa yg "tukanglawan" nampak seorang anggota POLIS SEDANG DISELAMATKKAN OLEH BAJU KUNING..

ANGGOTA POLIS DISELAMATKAN OLEH BAJU KUNING, WAHH SANGAT GANAS SEKALI ....

Siapa pemuda yang dipukul? ia masih misteri, tapi setakat pemerhatian "tukanglawan" dia bukan polis.

POLIS BAIK KAWAN KITA, POLIS JAHAT ITU KUDA TUNGGANGAN NAJIB DAN ROSMAH.

Sila sebarkan link artikel ini, copy link di atas ( url ) dan paste ke facebook rakan anda, hentikan cerita berat sebelah media umno, jika mereka siar di akhbar esok, malam ini cerita sebenar telah kita sebarkan, dan kita malukan mereka.



Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

+ comments + 2 comments

29 April 2012 pada 8:23 PTG

sy 1 je xphm..knp pm kte x buat laluan tok perhimpunan bersih ney..ap yg dtktkan...

Tanpa Nama
29 April 2012 pada 8:33 PTG

Da bgi tmpt da..tp bersih tknk ikut.. Perhimpunan pon dah diluluskan..tp bersih sesuka hati tukar tmpt..tnpa menghiraukan org lain..org lain pon ada hak jugak..

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit