Video Panas, Masyarakat Cina Sokong MCA.

| comments

Ini adalah Video panas yang membuatkan umnoapco semakin lega, diharap pilihanraya dapat diadakan secepat mungkin berdasarkan sokongan kaum cina sudah kembali kepada MCA.

Apa yang dipaparkan didalam video dibawah adalah sambutan hangat yang diberikan oleh Masyarakat cina kepada Timbalan Menteri Pelajaran iaitu Wee Ka Siong dari MCA yang hadir dalam satu perhimpunan di kajang semalam.

Sila lihat video dibawah, Penyokong tegar Umno diharap dapat senyum hingga telinga.

Ramai bukan hadirin yang hadir dalam perjumpaan tersebut, sudah pasti Wee Ka Siong dapat merasakan kehangatan itu,kehangatan sambutan itu bukan setakat dirasakan nya bila dia dikerumuni ramai sehingga rela dan polis terpaksa memastikan lancar perjalannya, malah telinga timbalan menteri itu juga pasti merah menyala, belum lagi muka yang merah padam kerana malu.


Lihatlah betapa masyarakat cina sendiri berlaku adil, mereka tidak suka kepada kerakusan kerajan Barisan Nasional, jika menteri itu pun orang yang sebangsa dengan mereka, mereka tidak berpura-pura menyokong, sebaliknya mereka tegas, kerana itu la menteri dari MCA itu di "Boo" bukan kerana dia ahli Umno, tapi kerana masyarakat cina nampak kegagalan kerajaan Barisan Nasional

Masyarakat cina kembali menyokong MCA.. itu cuma mimpi ahli politik UMNO.... BN pasti Tumbang pada PRU13 nanti.

Yang masih tak tahu siapa betul BN atau PR.... kenapa masih mahu pilih BN jika sudah ramai pilih PR?

Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit