Umno, Menipu dan terus menipu

| comments

Wah, bukan main lagi najib cuba mempamerkan dirinya mengamalkan Al-Wasatiah, iaitu keserderhanaan yang dituntut dalam Islam, siapa nak percaya Haji najib Dam-Dam ini mengamalkannya, kalau tak percaya, lihat saja isterinya.

Menipu Melayu, itu kerja Umno dulu , kini dan selamanya, Jika bukan Umno memerintah negara ini, sudah pasti negara yang makmur dan maju ini akan lebih baik dan bagus dari sekarang, kenapa "tukanglawan" katakan begitu.

Kerana sudah terbukti parti-parti lain dalam Pakatan Rakyat mempunyai pemimpin yang lebih bagus dan lebih berintegriti. jadi sudah pasti jika bukan Umnoapco memerintah ia akan jadi lebih baik. Laporan ketua Audit sudah membuktikannya, Selangor, Pulau Pinang dan Kedah sudah membuktikannya.

Itu satu perkara, perkara lain sudah pasti jika Umno tidak memerintah, tidaklah kita asyik ditipu siang malam pagi dan petang oleh TV3 dan Utusan, serta media umno yang lain.

Konsep Wasatiah pun media umno nak menipu, kalau tak percaya lihat je gambar di bawah.

Najib potong pulut kuning


lagi pulut kuning


Dan pulut kuning lagi


Kah..kah..kah.... maka ramai sekali tertipu, kata mereka Najib ini bagus, tidak membazir seperti mahathir... hakikatnya.

RM80, 000.00 dihabiskan dalam satu malam dan tiada pulut kuning disajikan, semua gambar yang disiarkan hanya retorik politik untuk menyokong konsep wasatiah yang kononnya diamalkan oleh najib.

Menipu dan terus menipu, itulah umno.


Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit