Najib, Sila lihat ini.

| comments

Perdana Menteri , Najib Razak sila lihat dokument ini, ini adalah dokumen yang menyatakan kos perbelanjaan pertunangan anak anda, sekarang rakyat mahu kan penjelasan anda, kerana ia melibatkan kos yang sangat besar.

Isteri anda sebelum ini dipalit dengan pelbagai skandal melibatkan perbelanjaan besar, juga rakyat disajikan sebelum ini dengan kos bayaran bagi kegunaan elektik dan air yang sangat tinggi nilainya.

Dengan terdedahnya dokumen dibawah, rakyat tertanya-tanya, apakah keluarga anda memang suka membelanjakan wang yang banyak untuk apa pun perkara.

Namun, jika benar dokumen ini adalah gambaran kos yang digunakan untuk meraikan majlis petunangan anak perempuannya,sumber apa yang digunakan untuk membayar majlis tersebut, kerana dalam dokumen dibawah ditulis butir-butir yang meragukan..

Jom lihat dokumen dibawah, dokument yang menyatakan dari mana tempahan itu dibuat, untuk tujuan apa dan beralamatkan dimana.




Dibawah pula, adalah gambaran meja-meja yang ditempah didalam dewan berkenaan.





Hah, nampak mewah bukan, apakah kos pertunangan anda semewah dan sehebat ini, dan berapa pula kos yang anda habiskan untuk majlis anda, adik, abang, kakak, atau saudara mara anda?, apakah semahal ini kosnya?


Dokumen yang disertakan bersama adalah dokumen tempahan catering yang memperincikan kos berikut:

Kos jamuan VIP seramai 36 orang @ RM522 seorang = RM18,792
Kos jamuan tetamu seramai 862 orang @ RM359.60 seorang = RM309,975
Kos pengendalian = RM81,000

Jumlah keseluruhan majlis tersebut = RM409,767

Hebat bukan, tak kisah la jika wang itu dibayar melalui wang poket keluarga mereka sendiri, tapi  dokumen tersebut timbulkan tanda tanya,  apakah wang digunakan itu diambil dari tabung rosmah, atau apakah wang rakyat digunakan dalam majlis tersebut?.

Najib kena jawab, rakyat nak tahu, laki anak najib dapat sedap, rakyat dapat susah.

Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit