Adam Adli kene buli?

| comments


Sebut nama Adam Adli, siapa yang tidak kenal padanya, keberanian anak muda ini menurunkan bendera najib menunjukkan Adam adli bukan seorang anak muda yang gentar, dia pemuda hebat yang harus kita beri perhatian.

Betul ke Adam Adli dibuli lagi?, taklah, "tukanglawan' sengaja mahu anda baca artikel ini supaya dapat kita kongsi bersama.

Semalam Adam Adli dan rakan-rakanya sekali lagi menggegarkan Kuala Lumpur, mereka melakukan Flash Mob di Bukit Bintang, sesuai dengan status mereka sebagai anak muda yang berani, mereka nampaknya amat kreatif dan mampu menghiburkan juga.

Jom lihat Video dibawah



Menarik bukan?.

Mereka ini pelajar-pelajar yang bijak, itu dapat kita lihat dalam Flash Mob yang menarik itu,baiklah, kita lihat pula gambar-gambar sekitar Flash Mob tersebut.


Adam Adli di "Buli" oleh watak-watak jahat, kerana menurunkan bendera.


Inilah watak-watak jahat yang telah "membuli" Adam Adli, mereka dikatakan telah mengikut arahan orang atasan.

Anak-anak Muda yang terdiri dari mahasiswa datang dan menyelamatkan Adam Adli, mereka bersama-sama menuntut kebebasan Akademik dengan mengibarkan bendera mereka tanda mereka akan berjuang.

Wah, pada fikiran "tukanglawan" kalaulah mahasiswa-mahasiswa lain berani seperti anak-anak muda ini, sudah tentu mahasiswa akan memperoleh kebebasan akademik yang mereka perjuangkan, anak muda perlu kritis dan tidak takut menyahut cabaran, mereka perlu berani menentang kezaliman, seperti dulu-dulu.

"tukanglawan" akan terus menyokong perjuangan anak-anak muda ini, mereka telah dewasa, dan sudah tentunya mereka sedar dan tahu apa yang mereka perjuangkan.
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit