Janda diperkosa ketua bahagian umno?

| comments




Cerita panas pengakuan seorang janda dicabul oleh seorang ketua bahagian umno,mungkin lepas ini papagomo akan berusaha keras mencari koleksi VCD "pencabulan" tersebut. kan papagomo memang suka sangat cerita-cerita lucah ni.

Didalam VCD pengakuan itu janda tersebut mengakui dipermainkan oleh seorang ketua sebuah bahagian parti Umno di Kelantan. Dia mendakwa dia diperkosa oleh ketua bahagian Umno itu disebuah bilik hotel di Golok.

"Dia ajak saya berjumpa dengannya, mulanya hendak berjumpa di Rantau Panjang, tetapi disebabkan dia bimbang diketahui orang sebab dia orang politik ramai orang kenal, dia mengajak saya ke Golok, " ceritanya janda tersebut lagi

Benarkah janda itu diperkosa? atau mungkin rela sebenarnya, ( ini gara-gara terpengaruh dengan blog papagomo yang selalu siar klip lucah la nei) itu yang menimbulkan tanda tanya.

Janda itu juga mendakwa hasil perhubungan jantina itu menyebabkan dia mengandung dan terpaksa menggugurkan kandungan. "Saya telah memberi tahu kepada dia (ketua bahagian itu) mengenai keadaan diri saya, saya ingat dia oang baik dan benar-benar mahu menerima saya sebagai isteri, tetapi tidak...dia minta saya menggurkan kandungan dan memberi RM600 untuk tujuan itu.," tambah janda tersebut lagi.

Difahamkan wang RM600 itu diberi melalui seorang perempuan yang merupakan bekas kepada sebuah pertubuhan Ngo yang terkenal di Kelantan satu masa dulu yang dipimpin oleh seorang ahli Parlimen lompat.
(rasuah dalam umno macam bagi duit belanja, takde lagi rasa bersalah )

Sebenarnya pada pandangan "tukanglawan" agak janggal jika perkataan "diperkosa" digunakan, mereka sama-sama merancang ke golok, dan selepas dikatakan "diperkosa" dia masih sanggup berjumpa dan meminta supaya dikahwini.. ahaha..

Entahlah jika benar diperkosa?, polis harus siasat nei, dan jika tak benar, ketua bahagian tersebut pun harus lapor polis, bukan apa, budaya macam ini dah merebak jadi barah  dalam umno, khabarnya juga VCD pengakuan tersebut dibuat oleh orang umno sendiri untuk menjatuhkan orang umno.

Makin parah umno nei, dah tua, VCD seks-seks nei dah jadi benda biasa sekarang. diorang bukan sahaja guna video tipu untuk jatuhkan pemimpin pakatan, malah cari wanita yang pernah lakukan seks dgn musuh peribadi bayar dan rakam, kemudian tersebar la di kawasan tu VCD pengakuan panas.

Harapannya kerja itu semua dilakukan hanya kerana mahu jatuhkan musuh , itu saja, tak kisah la apa cara sekali pun, umno memang akan lakukan apa saja untuk kuasa.

sumber : facebook
Share this article :

Catat Komen

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit