Isteri Wakil Rakyat Be_End sakit perut...

| comments


Mungkin ini padah atau balasan buat wakil rakyat yang menghalalkan apa yang ketua mereka lakukan, ingatlah, Allah itu adil, kejahatan yang kita lakukan juga mungkin dibalas terhadap anak isteri.

Sehari selepas puluhan ribu rakyat “dipaksa “ menelan gas pemedih mata yang mampu membunuh, 70 orang isteri wakil rakyat Be-eNd yang tidak berdosa terpaksa menangung balasan kezaliman suami mereka yang menghalalkan perbuatan ketua mereka.

Gempar bila program tahunan isteri wakil-wakil rakyat Barisan Nasional seMalaysia itu dicemari kejadian keracunan makanan.

mereka semua mengalami symptom muntah-muntah dan cirit birit, malah menurut bernama. Seramai 18 dari 70 orang terpaksa dirujuk ke hospital sultanah nur zahirah.

Mungkinkah ini ingatan Allah supaya kita tidak berlaku zalim kepada orang lain. Kesengsaraan “menelan” CS gas yang digunakan pihak polis menyebabkan muntah., rasa tercekik, sesak nafas , rasa kulit terbakar dan pedih mata ia lebih teruk dari muntah dan cirit birit, naum percaya lah. Mereka harus belajar dari kejadian ini.

sesungguhnya Allah boleh mengkehendaki apa yang kamu tidak mahu, Sehari selepas rakyat disakiti, kini isteri wakil-wakil rakyat juga sakit. bukan kerana "dipaksa " menelan CS gas, tapi gara-gara keracunan makanan kerana sumber wang itu diragui.

@TUKANGLAWAN Turut simpati juga, tapi pernahkan mereka simpati pada kita?.

"Rejim Umnoapco dan be-End Makin terdesak dan mengarut, polis dipergunakan untuk kekalkan kuasa mereka"
 
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit