Bersih2.0 - Lawak najib tak menjadi.. ohh malu

| comments


Bukan main lagi sibibir merah ini, ini lah perangai sebenar menteri umno, dah macam budak kecik je lagi.. elok betul kalu bergandingan dengan menteri buih si sbre chik tu, boleh bergosip sampai 3-4 hari.

Menteri si bibir merah nei, benda paling susah yang pernah dihadapi sepanjang hidupnya ialah "kayuh basikal untuk beli nasi lemak" tu je la agaknya, mana tidak, anak bekas perdana menteri ini dari kecil diberi kemewahan, diberi kesenangan dan keselesaan,,

Cuma Akhir-akhir ini dia agak susah hati cikit, rakyat telah bangkit, menuntut 8 perkara dari SPR.. maka najib kini bukan sahaja takut pada hantu altantuya.. malah sangat takut dengan warna kuning dan semua benda yang bersih, sehingga najib termimpi kuning di segenap tempat, terutama di kota london tempoh hari.

Untuk sedapkan hati najib, terpaksa la dia berlatih melawak, dengan harapan selepas tidak jadi perdana menteri nanti, boleh sertai raja lawak (itu pun kalau sempat cabut ke luar negara atau tidak dipenjara)



Jadi kita tunggu apa lagi,kita pecat najib dari jawatan perdana menteri, mamat nama najib ini mana pernah hidup susah, maka secara teorinya dia tidak layak memimpin rakyat malaysia yang masih ramai dalam kesusahan hidup..

Satu lagi jangan hanya pandai berkata najib, kau rasa dulu CS Gas paling ringan, aku nak tgk kau tahan atau tak....kalau kau berani, ajak rosmah sekali.

kita tengok sapa yang muka berkerut, sapa yang terlentang dan muntah buih... najib atau rosmah?





@TUKANGLAWAN Rasa puak umno ikut mamat nama najib nei bila bagi hujah.

"Umno dan be-End Makin terdesak dan mengarut, polis dipergunakan untuk kekalkan kuasa mereka"
Bantulah saya sila klik sini
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit