TPPA yang membunuh

| comments

Baru-baru ini telah diadakan debat tertutup diantara Mustapha dengan Majlis Tindakan Ekonomi Melayu bila mana isu TPPA dibicarakan.

Buat mereka yang kurang faseh berkenaan isu TPPA ini, asasnya ia membawa erti Trans Pasific Partnership Agreement yang melibatkan beberapa negara yang didalangi oleh USA.

Perjanjian ini sebebarnya adalah taktik amerika dan sekutunya bagi menyekat dan mengikat ekonomi negara kita. Bukan sekadar itu, hak asasi dan kebebasan internet, kebebasan badan kehakiman dan beberapa perkara lain juga akan bertambah teruk.

Justeru, TPPA harus dipandang serius oleh setiap masyarakat terutamanya orang muda kerana Malaysia bukanlah untuk dijual.

Esok adakan diadakan forum berkenaan isu ini di Shah Alam.

Mohon anak muda yang cool untuk mobilasi!







Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok....
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit