Adenan Bentong terjun Sungai Pahang

| comments

Awas buat kerajaan United Malays National Organization kerana rakyat kini sudah bangkit. Rakyat sanggup berjalan 200KM semata untuk mempertahan demokrasi dan melawan hagemoni demi anak bangsa seluruhnya. Hanya kerana Lynas, si tua, si kerepot dan seluruhnya sanggup berpenat lelah ; berjalan Kuantan - KL, berlapar dan berdemo.

Awas United Malays National Organization! Adenan Bentong begitu yakin bahawa DAP tidak akan dapat tawan kawasan Bentong kerana percaya bahawa Lynas isu remeh dan bukan isu Malaysia. Ia isu di Pahang sahaja. Adenan janji akan potong telingan dan terjun Sungai Pahang jika DAP menang. RAKYAT SILA INGAT!
NONE
United Malays National Organization diambang kekalahan. Rakyat sehingga sanggup mengedar Biskut Telinga Cap Adnan bagi tujuan 'menganjing' Adenan dan sepapat habis - habisan. Ini petanda rakyat sudah bangkit! Waima di negeri Indera pura pun sudah bangkit.

Namun begitu, apakah kesudahanya nanti ? Masih tanda tanya...

Megat Hidayat,
Institut Teknologi MARA




NONE



Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok....
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit