Apa Punya Politik, Trak Kempen DAP Pun Nak Curi

| comments

Apa teruk sangat politik dekat negara nei, sudahlah fitnah orang dan ulang hari-hari dekat TV dan Surat khabar, tak cukup dengan tu, remaja diajar jadi samseng dan kacau majlis orang, sekarang trak kempen pun nak kene curi.

Maka bila kes trak ni hilang teringat pulak "tukanglawan" kes kereta ketua serikandi keadilan Siti Aishah yang hilang depan rumah, yang peliknya ada kereta depan dan belakang kereta Siti Aishah, kereta dia yang parking di tengah-tengah tu boleh lesap.

Bila fikir-fikir pelik cikit sebab kenapa kereta yang tu hilang, kalau pencuri nak curi kereta, mesti dia akan ambil yang senang dia bawak lari, mungkin kereta tu jadi sasaran sebab nak geledah dan cari maklumat yang disimpan dalam kereta tu agaknya.

Semalam, Salah satu daripada tiga trak kempen pilihan raya DAP yang baru dilancarkan didapati hilang ketika diparkir di luar sebuah rumah kedai di Taman Tun Aminah, Johor, yang peliknya banyak lagi trak komersial lain tak pulak kene curi. Trak yang itu jugak jadi sasaran.

Mungkin pencuri sekarang tak berminat dengan barangan komersial agaknya, mereka lebih berminat nak curi baju dengan logo DAP, kalau ye pun, mintak la, jangan curi. kah..kah..kah.


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit