Suspek Baling Cat Diburu Polis

| comments (2)

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah, Datuk Seri Mohd Bakri Mohd Zinin menggesa suspek kes simbah cat kepada bas Jelajah Merdeka PKR di Melaka agar segera menyerah diri untuk membantu siasatan.

Menurutnya, polis sudah berjaya mengenalpasti suspek terbabit selepas menjalankan siasatan.

"Saya minta individu berkenaan tampil ke hadapan membantu siasatan kita.

"Adalah lebih baik untuk beliau menyerah dahulu sebelum kami cari beliau,
" kata Bakri pada sidang media di Bukit Aman pagi tadi.

Ok, harap polis jangan ada pilih kasih lagi la, jenayah tetap jenayah, suka tak suka Anwar Ibrahim itu masih seorang pemimpin, jadi jangan la nak bezakan pemimpin umno ke pemimpin Pakatan ke... kene sedar la sikit yang diganggu dan diancam oleh penjenayah cat tu seorang pemimpin yang dipilih rakyat.

Pelik pulak, kenapa masa kejadian hari tu, polis preman yang ramai dekat tempat tu tak terus tangkap budak tu, kan dah terlepas, nak kene buru dulu la bagai.. kan buang masa.. senang patutnya hari tu tangkap je terus.. jangan lupa gari sekali.


Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 2 comments

parlimen pekan
12 September 2012 pada 8:36 PTG

ntuk suspek nak kene panggil 'beliau' ke??kn lebih manis panggil 'syaitn itu'..buduh betul bakri ni..kita bakor je

12 September 2012 pada 11:28 PTG

@parlimen pekan kah..kah.kah.. penjenayah terhormat nei

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit