Pelakon Filem Hadir Program "Meet Anwar' Di Sarawak

| comments

Anwar Ibrahim Club (AIC) sekali lagi melakar sejarah kerana buat julungkalinya telah mengadakan program "Meet Anwar" di luar semenanjung malaysia.

Destinasi pilihan kali ini adalah di Kuching Sarawak bersempena sambutan Hari Malaysia ke 49 tahun.

Program yang juga dikenali dengan nama "Dialog anak muda bersama Dato Seri Anwar Ibrahim " itu diadakan untuk memberi ruang bagi anak-anak muda berdailog secara terus dengan Ketua pembangkang Parlimen Malaysia itu.

Dalam program itu berbagai soalan dikemukakan oleh anak-anak muda kritis, mereka bertanyakan banyak soalan berkenaan hala tuju pentadbiran semenanjung dengan Sabah dan Sarawak yang dilihat sedikit dipingggirkan oleh kerajaan sedia ada.

Anak-anak muda ini juga bertanyakkan banyak persoalan tentang dasar-dasar yang akan dilaksanakan oleh kerajaan Pakatan rakyat jika diberi peluang memegang tampuk pemerintahan nanti,

Bermula pada jam 2.00 petang dan berakhir kira-kira jam 4.00 petang, program yang di adakan Hotel Grand Continantel Kuching itu turut dihadiri beberapa pemimpin Pakatan Rakyat, antaranya YB Zuraida kamaruddin, ketua Wanita Pusat PKR, YB Sivarasah, YB Ali Biju yang juga Adun Krian, Tan Sri Abdul Kadir bin Sheikh Fadzir dan beberapa pimpinan Pakatan rakyat lain.

Selain itu program petang itu juga menerima kehadiran mengejut seorang pelakon yang kini bergerak cergas bersama Pakatan rakyat, saudara Hairie Othman yang pernah melakonkan watak Leftenan Adnan turut bersama dengan anak-anak muda pada program petang itu.

Program yang pada awalnya mensasarkan seramai 100 disifatkan sangat berjaya kerana berjaya menarik sejumlah lebih 200 orang tetamu. 













Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit