Kalau Anwar Sama Teruk dengan Obama, Mahathir macam mana?

| comments (1)

Mantan perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad membandingkan ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan Presiden Amerika Syarikat Barack Obama yang menurutnya menabur banyak janji besar tetapi tidak dipenuhi.

Kalau diikutkan di sini, jelas bahawa Mahathir Mohamad sememangnya sudah benar terdesak apabila terpaksa menggunakan falsafah dan metodologi maha karut bagi menipu rakyat semua.

Oleh itu beliau menggesa supaya sokongan diberikan kepada BN kerana Anwar, kata Mahathir, menjanjikan banyak perubahan tetapi tiada jaminan bahawa janji tersebut akan ditunaikan.

"Lebih baik syaitan yang anda kenal daripada malaikat yang anda tidak kenal," katanya dalam blog chedet.cc hari ini.


Mahathir juga mendakwa bahawa Malaysia akan bankrup sekiranya melaksanakan apa yang dicanangkan oleh Anwar Ibrahim.

Selain itu, Mahathir juga menggesa supaya rakyat berfikir sebaik mungkin sebelum mengundi kerana percaya bahawa Anwar hanya bercita-cita mahu menjadi PM dan tidak lebih dari itu. Hanya suka mencanang itu dan ini, tetapi hasilnya hanyalah 'kosong'. 

Mahathir kini bercakap seolah malaikat atau seorang yang maksum. Dia lupa siapa jual orang melayu, siapa korup dalam melayu, siapa yang tipu melayu , siapa bapa rasuah melayu, siapa pecahkan orang melayu.. MELAYU MUDAH LUPA! MAMAK INGAT SIKIT SIKIT.

KALAU ANWAR MACAM OBAMA, MUNGKIN MAHATHIR MACAM BUSH.!

MEGAT HIDAYAT,
INSTITUT TEKNOLOGI MARA.




Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok....
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 1 comments

Tanpa Nama
23 Ogos 2012 pada 8:11 PG

SYAITAN YANG KENAL SYAITAN LAIN KAH KAH KAH

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit