Diktator Tua Meroyan lagi, Mahu PAS ditipu Lagi

| comments

Selepas nasharuddin menghangatkan kembali isu hudud beberapa hari lalu dengan mencadangkan "PAS" keluar dari Pakatan rakyat kerana DAP tak mahu melaksanakan hudud maka hari ini mahathir menyambung skrip hudud.

Kata diktaktor tua nyanyok itu, Umno boleh memperkenalkan hukum hudud jika Pas bergandingan dengan parti teras Barisan Nasional (BN) itu, dengan membangunkan sebuah negara Islam.

Ohh nampaknya umno itu terpaksa tunggu PAS join umno baru mereka kaji macam mana nak laksana hudud.... ? atau ini cubaan tua nyanyok ini yang menipu lagi rakyat... habislah nanti makcik pakcik PAS di kampung tertipu... tambahan pula ada parasit seperti nasharuddin yang elok saja keluar dari PAS (tapi tak boleh itu).

Sudahlah jangan tertipu lagi, selama umno memerintah berapa kali sudah hukum tuhan dipermainkan.. mashita ustazah umno yang kini lagak serupa artis tak ketahuan tu berapa kali sudah mempersende hudud dengan sengaja?

Dah lupa kah kita betapa mahathir sendiri minta Al-Quran itu ditafsir semula supaya sesuai dengan zaman, kini mahathir yang tua nyanyok itu kata umno akan laksana hudud kalau parti ke me"LAYU" an itu disertai PAS?

Woi.. diktaktor tu, sebelum nak cerita banyak... nasihat dulu anak tu... makin tua manusia gila... makin nyanyok rupanya....

ORANG PAS.. JIKA RASA HEBAT.. KERJASAMA LAH DENGAN UMNO.. ITU PUN KALAU TAK SERIK KENE KELENTONG DENGAN UMNO.... SILAKAN JADI BODOH .

Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok....
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit