Video Panas Kapal Selam Altantuya oleh Suaram.

| comments

Kita masih samar sebenarnya berkenaan isu kapal selam yang dibangkitkan oleh pakatan rakyat, rata-rata kita tidak pernah pun melihat kapal selam. apakah oleh kerana kita tidak pernah melihat kapal selam, perkara yang sebenarnya penting mahu kita abaikan begitu saja?

Jika sebelum ini, isu lembu menjadi perhatian masyarakat, sebenarnya isu berkaitan dengan kapal selam ini melibatkan penyalahguaan wang rakyat yang lebih besar dari wang dana yang disalurkan kepada NFC.

Kini mahkamah Perancis sedang membicarakan satu kes yang melibatkan beberapa individu dari negara ini yang antara lainnya ialah Najib Razak, Zahid Hamidi dan Razak Baginda dan sebuah syarikat dari negara itu sendiri berhubung pemberiaan dan penerimaan komisyen haram.

Selain itu, walupun kes yang dibicarakan bukanlah bertujuan mencari siapa yang membunuh altantuya, tetapi misteri pembunuhan altantuya akan terjawab bila selesainya perbicaraan ini nanti.

Seperti mana yang diberitahu oleh bapa Altantuya kedatanganya ke Malaysia adalah bagi menuntut komisyen (sebut sebagai rasuah) bernilai RM500,000.00 (lima ratus ribu ringgit) sehingga RM1,000,000.00 (sejuta ringgit) yang telah dijanjikan kepadanya dalam urusniaga pembelian kapal selam scorpean.

Selain itu, bapa Altantuya juga mengakui Altantuya pernah memberitahu kepada ayahnya bahawa dia ialah teman wanita (kekasih) kepada Razak Baginda, seorang individu yang pernah dibicarakan atas tuduhan membunuh sebelum ini dan juga antara individu yang akan dikeluarkan sapina untuk dipanggil ke mahkamah perancis nanti.

Sila tonton video dibawah.








Sila like jika suka artikel ini, dan send ke rakan anda untuk kongsi
NAJIB SEBUT "HARAM JADAH", DIA LUPA UMNO DULU PERNAH DIHARAMKAN, JADI UMNO ITU "HARAM JADAH" . NAJIB PERNAH KATA, 'KITA TUNJUK NEGARA INI SIAPA YANG PUNYA," SEBAB MARAH PADA PENYOKONG PAKATAN, DIA LUPA RAKYAT AKAN TUNJUK, NEGARA INI BUKAN BAPAK NAJIB YANG PUNYA. ABU... asalkan bukan umno

Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah
Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit