AIC Selar Fitnah Jahat Terhadap Azmin Ali

| comments

KONGSI PENGALAMAN BERSIH 3.0 , URAT JANTUNG UMNO RAKYAT SENTAP Kongsi pengalaman BERSIH 3.0 anda di blog tukanglawan, emailkan cerita anda dan gambar juga video ke infotukanglawan@gmail.com, nanti tukanglawan siarkan.... kita kongsi..

Kelab Anwar Ibrahim (AIC) memandang tinggi kepada keampuhan semangat dan iltizam politik Yb Mohamed Azmin Ali yang tetap berdiri teguh serta istiqamah menjalankan amanah yang dipertanggungjawabkan meskipun cuba diheret oleh Umno ke dalam kancah politik fitnah dan kebiadapan lucah baru-baru ini.

AIC pada masa yang sama menyelar Utusan Malaysia dan rangkaian Media Prima yang terus bermodalkan fitnah serta kelucahan sebagai pelaburan terbesar Umno BN menghadapi amarah rakyat terhadap kegagalan pentadbiran mereka termasuk isu nasional seperti Bersih 3.0 serta isu antarabangsa berkaitan skandal Scorpene.

AIC ingin mempersoalkan tanggungjawab Utusan Malaysia sebagai akhbar yang sanggup menggadaikan daya fikir anak-anak muda dengan menyiarkan berita yang belum pasti sahih, dan tindakan ini sama tidak bermaruah dengan keghairahan Buletin Utama milik TV3 mengheret ibu Yb Mohamed Azmin bagi tujuan melaga-lagakan keharmonian keluarga beliau.

Modus operandi dua media yang hina ini amat jelas, sebagai media tunggangan kepada Umno BN yang cuba menganggu kosentrasi Yb Mohamed Azmin yang dilihat begitu cemerlang untuk sekali memimpin jentera pilihanraya PKR khususnya mencipta kemenangan yang gemilang pada Pilihanraya Umum akan datang.

Syabas diucapkan kepada semangat Yb Mohamed Azmin yang menjadi sumber inspirasi kepada anak muda, betapa nawaitu dan niat perjuangan yang begitu ampuh pasti sukar diganggu gugat walaupun seribu cabaran yang dihadapi.

Anak-anak muda pastinya memandang tinggi atas komitmen Yb Mohamed Azmin ini, dan akan menghumban budaya fitnah dan lucah tersebut sekaligus menguburkan Umno BN.

Justeru, AIC percaya kebiadapan Umno BN ini sudah sampai kepada noktahnya. Utusan Malaysia dan Buletin Utama boleh terus menyalak, tetapi sedarlah hakikatnya salakan kedua-dua media ini tidak lagi memberi impak kepada rakyat yang bijaksana dan akan mereka akan memilih untuk mengangkat Pakatan Rakyat sebagai pentadbir baru di Putrajaya.

Saifuddin Shafi Muhammad
Presiden
Anwar Ibrahim Club
Malaysia


Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit