Polis Trafik pun Belasan Peserta Himpunan

| comments

KONGSI PENGALAMAN BERSIH 3.0 , URAT JANTUNG UMNO RAKYAT SENTAP Kongsi pengalaman BERSIH 3.0 anda di blog tukanglawan, emailkan cerita anda dan gambar juga video ke infotukanglawan@gmail.com, nanti tukanglawan siarkan.... kita kongsi..

Baru hari ini "tukanglawan" tahu polis trafik pun macam FRU juga, perangai sama je macam SB, mereka pun pukul orang jugak rupanya.

Selama ni "tukanglawan" ingatkan tugas utama polis trafik adalah kawal lalu lintas supaya jalan tidak sesak, ingat-ingat balik memang la jalan selalu sesak, sebab selalu nampak polis trafik tak ada di kawasan yang amat memerlukan.

Pun selalu "tukanglawan" ingat selama ini, polis trafik ini kerjanya menyaman orang, kalau budak motor la kan, polis trafik ni busuk hati dia akan check abis-abis moto budak tu, apa je boleh jadi bahan, dia saman,

Mana tolak ansur, kadang - Kadang ppolis trafik ini dah macam tak ada jiwa pulak dah. tak ade runding bicara, ala, kalau setakat mentol lampu isyarat tu tak menyala, tolak ansur la, mungkin baru je terbakar, nak tukar sekarang zaman semua mahal, dari tuka mentol, baik isi perut makan meggie.

Mana taknya polis trafik ini terkejar-kejar nak menyaman, arahan orang atas, macam masa lepas dok BN guna duit rakyat bagi BR1M hari itu la, dah bagi, lepas tu roadblok mcm cendawan lepas hujan, bila org bising baru la kurang sikit.

Taklah semua "polis trafik" macam tu, ada yang baik dan masih ada budi bahasa, yang tu tukanglawan respect, cuma yang keras mcm batu asyik nak menyaman tu "tukanglawan" anggap gila je la.

Tapi sejak bila pulak "polis Trafik" ni dah mula jadi samseng ni, jangan la poyo sangat, kalau ramai, pakai baju polis boleh la, apa kata bukak baju polis tu, jadi orang awam. berani ke?

Ni bawah ni ada video polis pukul orang, tengok berapa polis (err nak letak org ke depan tu) belasah seorang budak?. senang cakap.. polis yg dok belasah budak tu TARAK TELUQ .. penakut ... bukak baju.. dok depan cara gentelman, jangan la berani sbb baju je. "tukanglawan" pon boleh kalau pakai baju polis dan org takle sentuh.. puiiiii bodoh.

jom tengok dulu sblm "tukanglawan" bagi ulasan pendek.



ok, ada yang kata peserta himpunan baling objet pada polis tu, nak tanya pulak apa kisah pulak polis yang dok baling objek pada budakx2 motor? sampai ada yang terbabas, dan baru- baru ni di depan masjid shah alam ada remaja maut sbb patah balik nampak polis pegang kayu di celah pokok bunga sebelum roadblok.

Now rasa la, panas ati tak kene baling?, panas kan. cuma budakx2 moto tak la turun ramai-ramai dan pukul polis.

So nak marah ke?, tu satu..

Dan apa hak polis trafik nak tangkap budak tu dan nak pukul? dah la tangkap dan pukul, cam bapok pulak ajak kawan pukul ramai-ramai.

Jangan melampau, dendam rakyat BERSIH 2.0 belum hilang, tambah lagi dengan hal dengan rakyat.

Ingat polis, bila BN kalah nanti Najib kamu takkan mampu lindungi kamu, tambah lagi setiap pukulan yang kamu buat, akan dibalas dan ditanya dalam kubur nanti....

SEMOGA ALLAH MEMBALAS KEKEJAMAN MEREKA PADA RAKYAT YANG TURUN TUNTUT PILIHANRAYA ADIL DAN BERSIH.. AMIN

Kamu akan dapat balik apa yang pernah kamu lakukan.. ini hukum karma. berlaku baik pada rakyat kamu akan dihormati, kamu berlaku khianat pada rakyat, jangan marah bila kamu dibenci..


Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit