(PANAS)Kenyataan Zahid Hamidi Berbau Lucah

| comments

Satu komuniti baru yang dinamakan Wanita Suara Perubahan telah dilancarkan. Pada hari ini, komuniti ini telah berkempen berkenaan bagi bagi menuntut kerajaan yang bersih. Tetapi mereka ini telah disambut dengan kenyataan yang berbau lucah oleh Menteri Pertahanan Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.

Kenyataan yang dikeluarkan oleh beliau berbinyi begini, "Pakai sarung tangan pegang isteri nanti tak terasa". Kenyataan ini dikeluarkan selepas Zahid Hamidi diberi sepasang sarung tangan putih sebagai simbolik menuntut kerajaan yang bebas dari gejala rasuah.

Menurut Pengarah eksekutif Biro Bantuan Wanita Ivy Josiah, kenyataan ini berbentuk gurauan, namun innuendo seksual seperti ini tidak boleh diterima ... ini adalah benar-benar kurang ajar. Kami agak terkejut.

Saya mendapat info, Zahid Hamidi dahulu bersekolah di Sekolah Izuddin Shah, Ipoh iaitu sekolah agama negeri Perak. Adakah para ustaz dan ustazah tidak mengajar Zahid  Hamidi cara-cara beradab dengan orang lain. Kita tidak boleh menyalahkan para pengajar sekolah tersebut, ini berkemungkinan Barisan Nasional lah yang membentuk Zahid Hamidi menjadi sedemikian rupa.

Ini pemimpin negara kita??? jika pemimpin pun sesuka hati mengeluarkan kenyataan berbau lucah, inikan pula rakyat biasa. Sungguh memalukan..Ayuh kita tukar kerajaan yang penuh kontrovesi ini untuk mencapai negara sejahtera

INI HARUS JELAS

Kolumnis: Mulut Kecoh


Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit