Pengampu dan pencacai pertahan Taib mahmud

| comments

Maka Sebagai orang bawahan yang suka mengampu bos, setiausaha agung barisan nasional negeri sarawak si dr stephen rundi tergesa-gesa lah mengampu dan mempertahankan bosnya si taib mahmud.

lumrah lah orang barisan nasional selagi ade ketua yang boleh di bodek dan dilobi untuk kepentingan diri, maka dibodek dan dilobi nya siang malam pagi dan petang.
Mungkin si rundi nei harap dengan membodek bos nya itu dapat lah kiranya sikit balak dari taib mahmud....

Sinar harian hari ini melaporkan kenyataan pesuruhjaya SPRM Datuk Seri Abu Kassim Mohammed yang dilaporkan berkata SPRM sedang dalam proses mengumpul maklumat mengenai dakwaan itu susulan pembekuan aset taib oleh agensi anti rasuah switzerland.



Yang peliknya kenapa agaknya Agensi Anti Rasuah Negara luar dahulu buat siasatan, sedangkan sebelum ini sudah banyak gesaan ramai minta supaya si ketua menteri ini disiasat?.

dr rundi berkata lagi, "masyarakattidak sepatutnya menjatuhkan hukuman mengenai isu itu kerana ia masih berbentuk dakwaaan"

sudah-sudah lah merepek dan mengarut wahai pencacai barisan nasional, kenapa perlu ada "DOUBLE STANDARD"
jika ada kes -kes kabur berkenaan pemimpin pembangkang kamu lah yang beriya-iya menjatuhkan hukuman, tapi jika puak kamu kamu minta semua orang tidak jatuhkan hukuman.

ohh agaknya bila rakyat sudah tumbangkan Barisan nasional yang sudah tidak relevan ini pada RRU 13 nanti
barulah kamu semua diam.. mana tidaknya.. pasti masa itu pemimpin-pemimpin kamu akan diusung ke mahkamah, malah pencacai-pencacai mereka pun akan turut sama agaknya. ahahahaha

@TUKANGLAWAN Tak sabar nak tunggu mahkamah perancis panggil seorang individu yang cukup dikenali di mongolia hadir bela diri di mahkamah ..
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit