Jom pakai kuning menjelang BERSIH 2.0

| comments



Pihak KERAjaan umporno Be-end yang korup amat tertekan sekali sekarang, mereka akan buat apa sahaja untuk menggagalkan kebangkitan rakyat menjelang Himpunan BERSIH 2.0 Nanti malah warna kuning merupakan warna yang amat ditakuti dan digeruni oleh mereka buat masa ini selain warna jingga.

Tahukah anda, pihak polis kini sudah muak melayan karenah pemimpin-pemimpin korup ini bila mereka meroyan apabila terlihat warna kuning, lantas menyusahkan anggota polis dengan arahan menangkap semua orang yang mamakai pakaian berwarna tersebut, namun tumpuan lebih kepada baju kuning yang bertulis BERSIH atau baju kuning yang baru dibasuh.

Baru-baru ini seorang penjual baju berwarna kuning telah ditangkap dan semua baju kuning tersebut telah dirampas untuk diagih-agihkan kepada anggota polis yang berpihak kepada kita, satu sumber menyatakan, mereka juga akan turut serta bersama kita nanti kerana keloyaan mereka kepada lambang dacing malah lebih teruk lagi kepada BIG MAMA yang berlagak seperti suami kepada najib.

Orang ramai diseru menggunakan pakaian ataui t-shirt berwarna kuning, contonya jersi bola pasukan kebangsaan, jersi bola selangor, serta apa saja baju yang berasaskan kepada warna kuning, malah menurut kajian warna kuning juga dikatakan mampu menaikkan mood ceria selain warna jingga yang menaikkan perasaan bersemangat.

ayuh kawan-kawan. mulai sekarang. kenakan apa saja baju berwarna kuning, anda tidak perlu khuatir, kerana tiada akta yang melarang penggunaan baju berwarna kuning,  berikan sokongan anda anda kepada himpunan ini dari sekarang dengan sokongan senyap.

@TUKANGLAWAN akan selalu menmaki bahu berwarna kuning dari sekarang , sudah tidak sabar bersama kamu semua di Himpunan BERSIH 2.0 nanti. kita jumpa disana bergandingan tangan.


"Umno nei suka membazir je mereka semakin meroyan bila ramai pakai kuning"

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit