Gara-gara menuduh, menteri kebinet jadi GAY

| comments

Sebuah blog pro umno mendakwa memperoleh maklumat sahih berkenaan seorang menteri kabinet yang berasal dari johor merupakan seorang gay, blog pro umno itu juga mempersoal adakah najib sanggup memecat menteri ini seperti dilakukan oleh mahathir terhadap Anwar ibrahim,

Anwar ibrahim dipecat dari jawatan timbalan perdana menteri kerana mahathir percaya tuduhan yang diberikan oleh maklumat pegawai polis pada ketika itu (sila rujuk sini)

tentu anda tertanya-tanya siapakah menteri tersebut,sebuah blog lain juga memaparkan cerita yang sama  untuk perhatian ada 3 orang menteri yang disyaki oleh blog tersebut, mereka ialah

Namun ada sebuah gambar yang digelapkan, tujuan sebenar gambar tersebut digelapkan tidak diketahui, mungkin penulis tersebut mahu anda sendiri mencari jawapannya,


Blog pro umno tersebut tersebut anotherbrickinwall.blogspot.com mendakwa menerima maklumat yang boleh dipercayai dari UMNO bahagian bahawa menteri kabinet tersebut memiliki seorang "jambu" yang sebelum ini bekerja di sebuah Jabatan Hal Ehwal korporat di sebuah bank utama di Kuala lumpur. "jambu" tersebut kini bekerja di sebuah syarikat pelaburan antarabangsa.

Menteri tersebut dikatakan selalu bertemu dengan "jambu" itu di Nikko Hotel. Malah didakwa begitu rapat sehingga boleh meminta wang dengan mudah sebanyak RM20,000 dari menteri berkenaan.

ketika cerita ini tersebar, ramai rakan-rakan blogger lain juga cuba merungkai persolan dari apa yang dipaparkan oleh blog pro umno tersebut, hasil pencarian seorang rakan blogger yang terkenal (milo suam) mendapati gambar yang disiarkan oleh blog pro umno tersebut sama dengan apa yang dijumpainya.


Tukanglawan tidak mahu menuduh keterlaluan mengenai isu ini, jikalau benar seperti apa yang dinyatakan oleh blog-blog berkenaan, si tertuduh perlu lah membela dirinya, mengikut undang-undang islam, harus ada 4 orang saksi untuk membuat  mendakwa , mungkin orang dari UMNO bahagian itu sendiri yang harus menyediakan 4 saksi yang dipercayai,

Dan tukanglawan juga berpendapat menteri ini tidak lah perlu membuat sumpah laknat untuk menafikannya, kerana sumpah laknat bukan cara penyelesaian untuk menafikan pertuduhan.

Cuma kalau dulu mahathir boleh memecat Anwar atas isu tuduhan aklak.. kenapa najib tidak melakukan perkara yang sama, mungkin kerana hubungan darah yang ada di tubuh mereka agaknya?

@TUKANGLAWAN Pening kerana terlalu banyak budaya lucah Umno ini, menuduh pemimpin pembangkang meliwat, tapi fakta terlalu meragukan, menudih ada skandal seks hanya dengan menunjuk bukti yang juga meragukan, namun ada banyak cerita skandal dalam pimpinan umno sendiri, ada juga dengar khabarnya menteri wanita yang lesbian.
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit