Menteri GAY, dulu heboh, kini terdedah?

| comments



Beberapa ketika dahulu, "tukanglawan" pernah siarkan artikel berkenaan seorang menteri kabinet yang didakwa Gay atau pelaku seks sejenis. artikel itu mula disebarkan dilaman-laman blog termasuk blog pro umno sendiri.
Memang terkejut dibuatnya kerana individu tersebut sejak dulu dikhabarkan seorang gay, malah blog umno sendiri membayangkan menteri tersebut selalu berlagak "perkasa" dengan watak selalu memegang keris.

Untuk mendapatkan gambaran lebih jelas siapa kah menteri kebinet yang dikatakan sebagai seorang menteri didalam kebinet najib mengikut cerita-cerita yang tersebar sebelum ini sila baca disini dan jika anda mahu mengetahui siapa pasangan yang dikata sebagai "rakan sepermainan" menteri itu sehingga dihadiahkan sebiji kereta mewah, sila baca sini.

Setelah agak lama isu itu ditenggelamkan, kini ia muncul semula, dan kali ini satu sumber antarabangsa (wikileak) telah mendedahkannya.di portal Malaysia Insider.


Persoalannya apakah tindakan najib selepas ini?, sebagai seorang perdana menteri dari parti UmnoApco yang kononnya memperjuangkan bangsa, negara(walaupun gadai) dan agama, adakah mahu terus menyimpan menteri tersebut?, atau kembalikan keyakinan rakyat bahawa dia benar-benar tegas dalam hal ini? atau mungkin berdiam diri kerana mempunyai agenda tertentu atu mahu menyelamatkan individu tertentu?

Sekurang-kurangnya laporan dan maklumat telah bocor, dan rakyat mahu tahu, apakah najib akan melakukan sesuatu terhadap "menteri kesayangan beliau itu", dan menteri yang terasa itu juga harus tampil menafikannya, kerana rakyat hanya mahu tahu adakah benar menteri itu seorang GAY?

Bukan mahu menuduh, cuma mahu kepastian, jika tidak, tidak lah, jika benar, ALLAH lebih tahu walaupun wang dan kuasa diguna untuk tutup rahsia.jom baca lagi ulasan cerita di sini, sini , sini dan sini

@TUKANGLAWAN Mahu lihat apa yang najib akan lakukan, rakyat dan orang umno pun tunggu tindakan najib atau muhyiddin .




"Umno dan be-End Makin terdesak dan mengarut, polis dan SPR dan kini JPN  dipergunakan untuk kekalkan kuasa mereka"



Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit