Skandal Artis dan VVIP... Menteri pulak terkedu

| comments

Adoi, dunia artis, dunia pak menteri, bukan sekali dua kita dengar skandal artis dan pak menteri, tiba-tiba terkeluar lagi satu cerita, apa kisahnya ni?., terbaca kisah panas yang baru tersiar di banyak blog dan portal berita,

Dulu pernah la dia menafikan, kononnya ada hubungan dengan pak menteri, "tukanglawan" pun bukan lah nak fitnah, sebab "tukanglawan" pun tak tahu la kan betul atau tidak dia ada skandal dengan pak menteri ke tak.

Mungkin ada kalangan wartawan hiburan yang terhidu agaknya, lalu bertanya, dan jawapannya konon tak ada. api kalau dah secantik ini, takkan tak ada pak menteri terkejar-kejar kan.

Tiba-tiba si artis ni buat cerita gempar, kononnya duit ratusan ribu dah hilang kena curi dengan si pemandu peribadi,  wah, bukan main kaya artis malaysia ni, pakai pemandu peribadi rupanya, mungkin dia model terkenal, setiap hari dapat tawaran, atau pelakon terlalu popular sehingga bayaran terlalu mahal. agaknya la., boleh pakai pemandu peribadi lagi.

Tiba-tiba teringat kat nasib artis kita sorang lagi tu, yang sedang terlantar sakit sekarang, (baca sini)



Tapi, tiba-tiba pulak isu ini dibongkar kembali PKR yang mengetengahkan laporan polis mendakwa terdapat seorang menteri pusat membayar sehingga RM1.5 juta kepada seorang pelakon wanita popular dalam tempoh empat bulan "hubungan intim" mereka.

Laporan polis itu didakwa dibuat oleh Noor Azman Azemi, 38, pada 13 Mac di balai polis Ampang selepas artis itu dikatakan mendakwnya melarikan diri dengan wang sebanyak RM200,000.

Saudaranya dikatakan memberikan salinan itu kepada anggota parlimen Ampang Zuraida Kamaruddin yang kemudiannya mendedahkan kandungannya kepada pemberita di lobi Parlimen dan mempersoalkan sumber dana menteri itu.

Zuraida mendakwa artis itu menerima RM58,000 pada Oktober lalu, RM112,000 pada November, RM330,000 pada Disember dan RM510,000 pada Januari tahun ini.


Huh banyak betul gaji menteri ni, tak sangka pulak gaji menteri sampai boleh bagi "gitu saje " kat artis yang dia minat kan, ada yang kata menteri tu ade hubungan dengan sapa entah, khabarnya yang fitnah Anwar Ibrahim dulu, salah sorang 3 sekawan tu la kalau tak silap.

Entahlah, jadi menteri ni agaknya artis kejar kot, itu pun kalau menteri tak kejar artis la, "tukanglawan" tak mahu tuduh, kita bagi peluang menteri tu  dan artis ni jawab dulu, sebab mesti la rakyat nak tahu juga, betul ke tak cerita ni. sebab dah tersiar kat banyak blog dah yang ni... sila jawab, jangan segan-segan, email kat tukanglawan pon ok.




Kat menteri tu, "tukanglawan" takmo tanye macam mana dia "ayat" artis tu, tapi dari mane dapat duit banyakx2 tu..... lumayannnnnnnnnnnnnnn hidup.


Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit