Lepas Raya Bekas Hakim Negara Akan Bantu Rafizi

| comments

Tun Salleh Abas akan bertemu dengan rafizi lepas raya ni untuk bincangkan kes BAFIA (sebut mafia) yang sedang dikenakan pada Rafizi kerana mendedahkan salahguna kuasa melibatkan wang dana untuk projek lembu.

Rafizi yang dihubungi oleh bekas ketua hakim tu berkata,“Dia (Tun Salleh) ada hubungi (saya) untuk beri sokongan. Bukan sebagai peguam, tetapi lebih kepada penasihat. Lepas hari raya, kami akan jumpa untuk bincang tentang sudut pembelaan,

Tun Salleh berpandangan bahawa, ada perkara dan dokumen sulit yang perlu didedah kepada umum.

Tun (Salleh) kata, tak boleh ketepikan kepentingan awam. Jenis kerahsiaan dan undang-undang perlu diambilkira dalam setiap  kes. Ada ruang dalam kes ini untuk dihujah,” kata Rafizi mengulas apa yang diperbincangkan dalam perbualan mereka lagi.

Rasa-rasalah, kenapa Bekas Ketua Hakim Negara nak bantu Rafizi?,  kalau kita ada akal, kita boleh fikir sendiri, cuma lembu je tak boleh fikir.. betul tak?

Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit