Lagi Bekas Pengarah Masuk PAS

| comments

Hancur berkecai harapan umno sekarang, sorang demi seorang bekas pegawai tinggi kerajaan sokong pakatan. mula dengan bekas orang no 3 dalam jabatan polis, Datuk Fauzi, kemudian diikuti oleh bekas timbalan Menteri pelajaran Datuk Salleh Jafaruddin
bekas Pengarah Pelajaran Perak, Datuk Adnan Ibrahim dan bekas Pegawai Tinggi Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM), Laksamana Pertama Imran Abdul Hamid dan ramai lagi.

Semalam, bekas Pengarah Lembaga Pertubuhan Peladang (LPP) Perak, Azhar Yunus mengisytiharkan sertai Pas,

Pengisytiharan itu dibuat masa ceramah Badar Kubra Peringkat Negeri Perak dekat Kampung Bahagia yang juga dihadiri

Apa sebab bekas pengara LPP ni masuk PAS?

Azhar yang dah 30 tahun berkhidmat dalam kerajaan berkata, pengalaman bekerja di bawah pentadbiran Pakatan Rakyat (PR) Perak selama 11 bulan memberikannya satu suasana lain.

"Sebagai pegawai kerajaan, pergerakan kita dahulu sentiasa diawasi, tidak bebas untuk memilih dan bergiat aktif dalam mana-mana parti.

"Saya merasakan kelainan, seakan satu semangat dan gembira apabila bekerja di bawah pemerintahan PR,
" katanya.

Hah tengok, mana satu lebih baik,umno ke pakatan rakyat, dah tentu la pakatan, kalau tak takde la sekarang semua dok nak tanam umno tu kan.


Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit