Khalid Sewa Bas Guna Duit Sendiri Pun Jadi Isu.

| comments (1)

Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim hari ini melancarkan sebuah bas khas yang bakal digunakan untuk membantu pemimpin Pakatan Rakyat berkempen secara efektif pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Kos sewa bas berkenaan ditanggung sendiri oleh Abdul Khalid untuk tempoh enam bulan dan akan bergerak ke seluruh Semenanjung Malaysia khusus ke kawasan pedalaman bagi memperkenalkan pemimpin kepada rakyat.

"Inisiatif ini sebenarnya untuk menunjukkan bahawa pakatan pembangkang sudah bersedia menghadapi pilihan raya yang dijangka diadakan pada bila-bila masa," katanya pada sidang media selepas melancarkan bas berkenaan pada majlis rumah terbuka kerajaan negeri Selangor di sini hari ini.

Masalahnya kali ini puak umno pandai pulak pertikaikan berapa kos... la. kalau dah guna duit Khalid sendiri suka ati dia la nak belanja berapa sekalipun. bukan pakai duit rakyat macam umno buat untuk kepentingan politik sendiri.

Takde la pulak macam pemimpin agong umno yang buat majlis tunangkan anak hantar resit kat sebuah jabatan kat putrajaya... dan takde pulak belanja majlis hari jadi pastu hantar bil kat jabatan yg sama... yang tu puak umno buat senyap je.

Kah..kah.kah.. biol orang umno nei.

Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok....
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 1 comments

20 Ogos 2012 pada 6:38 PG

puak-puak khianat parti sekutu apco umngok memang berpenyakit hasad dengki,bijak memfitnah & kaki kelentong fakta jadi fitnah ! mereka ingat PR macam pemimpin mereka guna khazanah rakyat & negara macam mak bapak sendiri punya,bila buat laporan pun tak jalan kerana sprm pun semacam pekak gajah ! ada pilih-pilih kes ! semua buat kerja haram jadah macam pemmpin mereka juga lah! ABU sja jalan nya !

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit