Akhbar suku sakat Utusan menipu lagi dan Kantoi lagi

| comments

KONGSI PENGALAMAN BERSIH 3.0 , URAT JANTUNG UMNO RAKYAT SENTAP Kongsi pengalaman BERSIH 3.0 anda di blog tukanglawan, emailkan cerita anda dan gambar juga video ke infotukanglawan@gmail.com, nanti tukanglawan siarkan.... kita kongsi..
Baru siang tadi "tukanglawan" buka satu portal yang sebelum ini konon-konon berlaku adil  dalam menyiarkan berita, konon-konon la, jangan pulak terkejut bila banyak portal dan akhbar yang konon-konon nutral bila dekat nak pilihanraya nanti berat sebelah, itu taktik lama.

Dari dulu, kini dan selamanya puak Umno akan guna taktik sama, itu belum lagi blog-blog oh hiburan dan gossip-gossip memainkan peranan sama,biasalah, kecenderungan sesetengah pihak memang suka pada gosip dan hiburan, golongan ini paling mudah di "tune" otak mereka.

Ni satu akhbar yang "tukanglawan"  baru tau suku sakat Utusan jugak, jadi tak hairan la kalau rentak pun sama macam utusan, suku sakat dan adik beradik la katakan,. paling best akhbar tu menipu hari ini, tapi akhirnya terkantoi.

Dalam KOSMO ( ala akhbar yg asik cerita artis-artis tu) hari ini cuba mengambarkan peserta demo ni sangat la jahat, tapi kantoi bila pengakuan dari mangsa yang merupakan seorang wartawan menceritakan sendiri dirinya dibelasah Polis. so macam mana nei, nak percaya mana?,


Baik korang percaya je bulat-bulat kosmo tu, entah pergi entah tidak orang yang menulis cerita tu, entah-entah tak pegi walaupun diarahkan sebab tak lalu hidu asap gas pemedih mata, takut bos marah reka je la cerita, itu pon ikut acuan bos dia la tu.

Dah ada pengakuan dari wartawan tersebut yang disepak terajang polis, nanti takut akhbar atau blogger umno pulak pusing cerita, besar-besar nanti tulis tajuk

"WARTAWAN YANG DIPUKUL DIBAYAR RM 5 JUTA UNTUK MENGAKU DIPUKUL POLIS"

Bukan betul media umno ni, surau pun depa boleh letak nama suka-suka hati, ingat tak kes surau Al-Musyrikin yang dok TV3 suku canang dulu?,

"tukanglawan" dok pelik sangat yang akhbar dan media malaysia ni kebanyakkanya berat sebelah kenapa?, yang wartawan pun takut sangat hilang periuk nasik kenapa, bukankah ALLAH yang beri rezeki? takkan tak percaya itu. tak tau la kalau kafir, memang la percaya periuk nasik dijaga oleh Umno.

So lain kali tolong la siar berita tu jangan menipu, geli la, jadi wartawan dengan bangganya mengaku wartawan tapi tarak etika, menipu dan kantoi. TAK MALU KE WOI.. sama je style macam blogger umno. sudahlah keparat, bodoh ... lepas tu menipu pulak tu...inilah hasil acuan umno, itu yang korang bangga sangat?

Ingat, menipu atas dunia ni lepas, boss sayang, tapi dalam kubur nanti boleh jawab ke? malaikat takde sayangx2 nye kaki penipu nei, libas je... kebal ke?




Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit