Kantoi bodoh.

| comments

ALLAH tu kalau nak membuktikan sesuatu itu, terlalu mudah, manusia nei menipu lah macam mana pun,tak akan mampu melawan kekuasaan ALLAH.

Media tajaan UmnoApco cuba memburuk-burukkan Anwar, tuduh Anwar ialah seorang penyokong tegar yahudi. tapi sekarang terbukti jelas semua tuduhana itu begitu mudah disangkal.

Mungkin ALLAH sengaja mahu isu israel dicanang TV3 dan utuasan milik umno supaya akhirnya apa yang umno cuba selindung diketahui juga oleh rakyat

Malaysia ialah sekutu perniagaan Yahudi. sekarang tahulah kita, negara ini salah satu penyumbang peluru untuk anak-anak palestin,

Kenapa begitu, mudah jawapannya, setiap dagangan itu wang, wang itu digunakan oleh yahudi untuk beli perluru dan rampas tanah palestin. dan ya malaysia penyumbang ke pada terjananya wang itu.

Itu pun ada lagi yang nak menafikan.. katanya kapal ZIM kepunyaan syarikat yahudi itu cuma berlabuh, tak lebih dari itu. jom baca kata-kata nista dibawah

Ketua Korporatnya westport, Mejar (B) Manisegaran berkata, Westports tidak pernah beri lampu hijau kepada kapal didaftarkan di Israel untuk berlabuh.

Menurutnya, ada kapal dari Israel singgah, tetapi tidak berlabuh kerana gagal mendapat kebenaran kerajaan.

Memang ada, tetapi hanya untuk singgah. Mereka tidak dibenarkan menetap dan anak kapal pula dilarang menjejak kaki ke darat, jauh sekali kita melakukan urusan perniagaan dengan kapal itu."

ohh mungkin benarlah kata-kata tu, tapi seperti yang "tukanglawan" katakan, kalau ALLAH tu nak tunjuk, kejap je. kata tak lakukan apa-apa dagangan, tapi kenapa tibax2 ada lori kontena bawak kontena ZIM melintas.. sudah-sudahlah menipu. kan dah Kantoi bodoh..

Sila lihat pada minit ke 11.15 dimana ALLAH menunjukkan memang malaysia berdagang dengan rejim yahudi...

Ini yang dinamakan Kantoi bodoh, buat kenyataan kononnya tiada perdagangan, ALLAH tunjukkan memang ada perdagangan bila kontena ZIM lalu ketika sidang media.



Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit