Najib terkena lagi

| comments



Najib  terperangkap dengan soalan yang dikemukakan mahasiswa ketika menghadiri Persidangan Tahunan Pemimpin Pelajar Malaysia ke-5 di Kuala Lumpur, semalam.

Pengerusi Umno yang tercalit dengan beberapa siri skandal itu mengelak dari menjawab persoalan ‘Melayu dahulu, Malaysia kemudian’ oleh mahasiswa yang hadir persidangan itu, menunjukkan beliau tidak mempunyai gagasan pemikiran yang jelas, kata Pengarah Biro Mahasiswa, Angkatan Muda KEADILAN,Saifullah Zulkifli.

“Najib cuba ‘playsafe’ tentang soal ‘Melayu dahulu, Malaysia kedua’. Sepatutnya Najib wajib menjawab persoalan yang dilontarkan. Anak muda mahu tahu pandangannya tentang itu namun najib memberi  alasan tidak mahu ia dikaitkan dengan Timbalannya, Tan Sri Muhyiddin Yassin, sedangkan rakyat pada umumnya tahu hubungan yang renggang antara mereka." tambah pengarah biro mahasiswa itu lagi.

Persoalanya selama mana pertembungan team najib dan team Muhyiddin mampu disembunyikan bila semakin ramai rakyat menolak kepimpinan najib sedangkan umno perlu melakukan sesuatu demi survival parti politik tertua itu?



@TUKANGLAWAN Nak lihat sejauh mana pertembungan mereka mampu disorok?.



"Umno dan be-End Makin terdesak dan mengarut, polis dan SPR dipergunakan untuk kekalkan kuasa mereka"

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit