Bersih2.0 -NajibPM paling pandai melawak

| comments

Najib terperangkap dengan soalan mahasiswa ketika menghadiri Persidangan Tahunan Pemimpin Pelajar Malaysia ke-5 di Kuala Lumpur, semalam.

Perdana menteri yang terpalit dengan skandal komisyen pembelian kapal selam itu dilihat cuba memutar belit fakta apabila ditanya mengenai perhimpunan aman anjuran Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih 2.0), 9 Julai lalu.

Jawapan Najib bahawa beliau menawarkan Stadium Shah Alam dan bukan Stadium Merdeka kepada gabungan BERSIH 2.0,  menunjukkan  sikapnya yang diumpamakan seperti ‘lidah bercabang’ujar Pengarah Biro Mahasiswa, Angkatan Muda KEADILAN,Saifullah Zulkifli.

“Dia sendiri yang menyatakan – jika mahu berhimpun pergi ke stadium". Ini diucapkan oleh Najib sendiri semasa perhimpunan bulanan Jabatan Perdana Menteri  (JPM) 4 Julai lalu.

Sedangkan, dia tidak kata mana-mana stadium secara spesiifik. Mungkin benar kata orang-orang Umno. Sikap seperti ini yang menyebabkan mereka mahu cepat-cepat menurunkan Najib,” kata Saifullah lagi.

Mungkin najib tidak sedar atau buat-buat tidak sedar segala gerak laku dan ucapannya kini jadi lawak jenaka, kenyataan najib yang sering berubah-ubah dan selalu tidak mencerminkan keadaan sebenar sering jadi bahan ketawa rakyat.

Mungkin Kerana najib, Umno dan Be-End akan berkubur selamanya selepas PRU13 nanti



@TUKANGLAWAN tak percaya kalau pemimpin kaki pusing cerita, auta lebih si najib nei.



"Umno dan be-End Makin terdesak dan mengarut, polis dan SPR dipergunakan untuk kekalkan kuasa mereka"

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit