Dubur saiful sangat ajaib

| comments



Percayalah dengan fakta diatas, jika anda masih tidak mahu percaya, jom baca fakta ringkas dibawah,

Kertas kajian daripada United Kingdom yang diterbitkan hampir 30 tahun dahulu, iaitu pada tahun 1982.oleh pakar patologi forensik dari Australia, Dr David Wells mendakwa DNA sperma boleh ditemui dalam rektum manusia selepas hampir 65 jam air mani dilepaskan ke dalam rektum dalam satu ujikaji terkawal.

Namun penemuan yang sama tidak lagi berlaku kerana Dr Wells sendiri sepanjang profesionnya tidak berjaya menemui sebarang sperma selepas lebih 48 jam ia dikeluarkan

Tetapi DNA sperma dari tubuh Saiful juga hanya dianalisa di makmal lebih daripada 90 jam selepas kejadian liwat didakwa berlaku. dan laporan tersebut menyatakan sperma tersebut berada dalam keadaan sangat baik walaupun saiful melakukan aktiviti harian seperti biasa.

Bukankah ajaibnya sekali dubur saiful, mungkin beliau manusia pertama dalam sejarah peradaban manusia mempunyai rektum yang mampu menyimpan sample DNA untuk tempoh 90 jam tanpa kemerosotan kualitinya..

Saiful sangat pelik sekali, mungkin saiful patut dijadikan bahan kajian, kerana saiful mungkin "seekor" makluk asing (Alien) ,kemampuan saiful berjumpa perdana menteri secara peribadi juga sangat menakjubkan.....mungkin dia mampu memanupulasi fikiran najib dan rosmah untuk setuju berjumpa dengannya.

"saiful manusia paling ajaib sekali di malaysia, malah juga didunia..."






"Umno dan be-End Makin terdesak dan mengarut, polis dan SPR dan kini JPN  dipergunakan untuk kekalkan kuasa mereka"



Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit