Arwah Bob, Hijrah Terakhir Sebelum Pulang.

| comments

KONGSI PENGALAMAN BERSIH 3.0 , URAT JANTUNG UMNO RAKYAT SENTAP Kongsi pengalaman BERSIH 3.0 anda di blog tukanglawan, emailkan cerita anda dan gambar juga video ke infotukanglawan@gmail.com, nanti tukanglawan siarkan.... kita kongsi..
"tukanglawan" masih belum puas menyaksikan telatah Bob Kuman dalam setiap lakonannya, bolehlah dianggap antara komedian terbaik negara, Semalam beliau telah kembali kepada penciptanya meninggalkan segala kesengsaraan yang ditanggungnya.

Bob Kuman atau nama sebenarnya Husni Mohd Rawi sebelum pulang mengadap penciptanya sudah mula mendekati kembali dirinya kepada islam, Alhamdullilah.

Sebelum jatuh sakit, dalam satu perbualannya bersama Ustaz Azhar pernah menyampaikan hasrat hati ingin berada bersama-sama dalam gerakan dalam Islam tetapi sentiasa ada halangan.

Alhamdullilah, niatnya itu sedikit sebanyak telah di izinkan ALLAH, sedikit demi sedikit beliau sudah mula berada di pentas Islam, menceritakan pengalamannya, untuk jadi iktibar buat semua.

Lihat Video dibawah, anda akan berlinangan air mata jika hati anda masih lembut.




Benarlah seperti apa yang dikatakan oleh Arwah, "Rezeki itu ditentukan oleh ALLAH" pegang kata-kata itu dan yakinilahnya dengan segenap jiwa.  Allahuakbar....

Arwah yang kebelakangan ini mula mendekatkan diri kembali kepada islam mengakui telah mengikuti siri kuliah dan ceramah Ust Azhar Idrus melalui internet sejak setahun yang lalu, akhirnya beliau berjaya bercakap dan berbual dengan Ust Azhar Idrus sendiri melalui talephone.




Di dalam perbualannya itu, Bob menyampaikan hasrat hati ingin berada bersama-sama dalam gerakan dalam Islam tetapi sentiasa ada halangan. dan Alhamdullilah, Dengan izin ALLAH, Bob Kuman akhirnya dapat duduk sepentas bersama dengan ustaz Azhar dalam menyampaikan Syiar Islam.




Semalam, beliau telah pulang menghadap penciptanya, semoga Hijrah terakhirnya sebelum pulang diterima ALLAH, sesungguhnya Allah menyayanginya, akhir hayatnya Arwah Bob Kuman kembali mencari Islam,


Video penuh dibawah, semoga pahala kita menonton video ini dikembalikan kepada Arwah.....

Al-fatihah buat saudara ku Husni Mohd Rawi, Damailah disana....






Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit