Sambut Merdeka Era "rasis" Umno Sudah Tamat

| comments

Berbeza dengan sambutan ambang merdeka tahun-tahun sebelumnya, sambutan ambang merdeka ‘Janji Demokrasi’ yang diadakan di Dataran Merdeka semalam turut disertai oleh semua kaum dari pelbagai peringkat umur.

Tahu tak...Sebelum ini, setiap kali sambutan ambang kemerdekaan diadakan, yang datang hampir 90 peratus adalah orang Melayu khususnya golongan remaja yang ingin menyaksikan persembahan hiburan artis kegemaran mereka.

Tapi zaman tu dah berakhir, malam semalam bukan setakat melayu turun, cina dan india pun ada....

Selama 55 tahun, umno cuba tipu rakyat kononnya negara ni 1 Malaysia, tapi mesyuarat umno sendiri semua dalam tu melayu.

Pakatan Rakyat buat apa program pun dalam tu melayu, cina dan india semua ada...

Jadi sambutan Era merdeka umno yang rata-rata melayu je datang tu dah pecah, pakatan rakyat bawak semua bangsa hadir sambut kemerdekaan.

Betullah selagi umno berkuasa, rakyat tak boleh disatukan.

Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok....
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit