Bravo SPR, Menipu dan kantoi Lagi

| comments

Sebab itulah sabtu 28 April lalu rakyat malaysia dari segenap pelusuk negara malah setiap penjuru dunia bangkit dalam Himpunan BERSIH 3.0, kerana apa?, kerana penipuan yang dilakukan oleh SPR untuk memenangkan Umno apco.

Terdahulu, banyak sangat dah keraguan daftar pemilih yang didalangi oleh SPR dan JPN telah "tukanglawan" dan rakan-rakan blogger lain ceritakan, Antara lain kisah pengundi yang dipercayai adalah bangladesh namun ada nama dalam senarai mengundi ( baca sini) dqah yang paling hebat berkenaan seorang wargaemas yang berumur 159 tahun yang juga ada dalam daftar pengundi (sila baca disini)

Itu belum lagi kisah-kisah lain yang terlalu banyak itu, kita ini yang kisah, padahal melayu umno yang kononnya bela bangsa dan sayang sangat pada negara jelas jadi bodoh bila biarkan bangla , nepal dan indon jadi rakyat Malaysia gara-gara umno masih nak berkuasa.

Ini satu lagi kisah bagaimana Umno nak terus menang.

Seorang wanita mendakwa dirinya hilang kelayakan mengundi apabila semakan di web Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia menunjukkan nombor kad pengenalannya dimiliki pihak lain.

Ketika membuat semakan, Puan Tamil Malar yang memiliki no kad pengenalan biru 750516-08-5360 terkejut apabila namanya tidak keluar tetapi yang dipapar adalah nama seorang lelaki Mansor Bin Jali.

Siapa Mansor bin Jali ini, apakah dia indonesia?, bangla atau nepal, jelas JPN terut terlibat dalam perkara ini, jika kita lihat nombor mykad itu, nombor terakhir adalah 5360,

60 dibelakang nombor terakhir itu adalah angka genap, lelaki akan menggunakan nmbor ganjil seperti 59, atau 61 di belakang angka akhir. ini jelas SPR dan JPN sudah bikin onar.

Lihatlah betapa Bangsatnya SPR dan JPN mahu musnahkan negara ini, ada tak orang umno yang boleh beri hujah berkenaan perkara ini?.

Oh tak ada, kerana orang umno sama bangsat, negara ini sedang dimusnahkan oleh mereka, mereka mahu menjadikan semenanjung seperti sabah yang kini dipenuhi warga asing yang bawa masalah kepada orang tempatan negeri itu.




Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan Facebook Page Untuk berita terkini
Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit