Soalan najib diperlekeh rakyat (Mesti baca)

| comments (2)


Apalah nasib perdana menteri malaysia ni, mungkin rata-rata rakyat sudah cukup benci padanya, terbaru kes 2 orang mahasiswa lemparkan ugutan kepada najib, terfikirkan kita kenapa jadi begitu, kenapa sebahagian rakyat jadi meluat kepada suami rosmah itu.

Najib sedang sibuk memulihkan imejnya terbaru najib sedang sibuk memperkenalkan islam wasatiahnya, wasatiah secara ringkasnya membawa maksud keserdehanaan, namun dengan penampilan rosmah yang boros adakah najib mengamalkan konsept tersebut?

Bercerita tentang wasatiah najib cuba membuat kajiselidik yang akhirnya memakan diri sendiri.

Najib cuba bertanya berapa buah kereta yang dimiliki satu keluarga pada kajiselidiknya, soalan itu diajukan melalui twitter dan dipaparkan di laman Facebook, namun mungkin najib tidak menjangka rakyat memberi sambutan yang terlampau hangat sekali, mungkin telinga najib akan merah kemerahan, itu pun jika dia sanggup membaca setiap komen tersebut.
  

Kebanyakkan komen yang diberikan adalah komen-komen yang menyindir soalan tersebut, malah ada juga yang meminta najib lebih perihatain terhadap masalah lain berbanding dengan soalan tentang berapa buah kenderaan yang dimiliki.

Namun ada beberapa komen-komen yang mencuit hati, "tukanglawan" hanya mampu memilih 10 komen yang mencuit hati, mungkin banyak lagi yang beri komen serupa, namun tidak sempat "tukanglawan" salin semuanya.

Sila baca komen-komen yang telah tukanglawan pilih dibawah.

































Mungkin komen-komen diatas mencuit hati kita, namun kita perlu fikir kembali, kenapa rakyat marhaen seperti kita begitu berani sekarang mempersenda pemimpin- pemimpin umno, mereka tidak lagi menghormati perdana menteri sebagai seorang pemimpin.

Fikir-fikirkan lah, jika anda bijak anda akan tahu mengapa mereka sudah berani memperlekeh najib.


Share this article :

+ comments + 2 comments

Tanpa Nama
17 Disember 2012 pada 4:00 PTG

TERBAEK!!!!

Tanpa Nama
20 Mac 2013 pada 7:15 PTG

Hahaha... saye suke komen yang komen Ziful Edly

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit