Najib Buat Penguguman Terkejut Kejap Lagi

| comments

Ada khabar-khabar angin mengatakan najib akan buat penguguman penting jam 2.00 petang ini di kediaman rasmi perdana menteri.

Penguguman apa itu, apakah najib mahu lepaskan jawatannya, atau mahu memecat sharizat, atau pembubaran parlimen atau mungkin juga lebih hebat najib mahu umum tarikh pilihanraya.

Mahu lepaskan jawatan, tak mungkin najib mahu lepaskan jawatannya. itu agak mustahil. atau memecat sharizat?. nampaknya tidak akan. kerana sharizat kebal dan najib tak sannggup pecat sharizat walaupunisu NFC satu negara dah tahu.

Untuk umum pembubaran parlimen, mungkin , tapi situasi sekarang amat merbahaya buat umno, seumpama jerat tengkuk sendiri..kah..kah..kah...

Dan jika najib mahu umumkan tarikh pilihanraya, entahlah.. hanya dia rosmah dan bomoh mereka saja yang tahu... kah..kah..kah.. ade apa-apa kejutan. kita tunggu kejap lagi.



Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah

. .
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit