Bersih 2.0 - Bukti himpunan tidak rugikan Peniaga

| comments



Gambar ini diambil pada konvension pilihanraya PKR di Shah Alam beberapa minggu yang lepas,ketika ribuan orang berkumpul untuk turut serta mendengar ucapan perwakilan dan amanat dari naib presiden, presiden dan ketua umum parti. seperti biasa untuk mendengar juga celoteh kak timah

Apa yang anda dapat lihat dari gambar itu dapat menyangkal dakwaan puak songkok tinggi yang banggang dan bodoh, bukankah anda dapat lihat betapa penuhnya kedai makan tersebut, lantas memberi rezeki yang lebih kepada tuan punya kedai.

Tukanglawan sesekali terfikir mungkin sesetengah Puak songkok tinggi nei berhati busuk lagi najis, biasa lah sikap melayu umno selalunya tamak, lantas mereka canang berita tidak betul, konon himpunan rugikan peniaga... padahal 9 julai nanti mereka yang mahu berniaga, menjual air mineral dgn harga amat mahal.

Maka seruan tukanglawan pada peniaga, jangan takut dan terpengaruh dgn dkyah umno porno nei... kalau anda mahu meniaga, inilah masa terbaik, cuma tukanglawan minta anda bantulah kami, jangan la menjual minuman dan makanan dengan harga yang sangat mahal,

Rezeki ALLAH yang beri, mungkin disini rezeki anda melimpah ruah, kenapa tidak serta sekali pada 9 Julai nanti....bukan sahaja jadi peniaga.. malah menjadi peserta..

TUKANGLAWAN Nak jual mineral water dengan garam la.. murah-murah jew... dapat pahala.. tu lebih penting.




"Umno dan be-End Makin terdesak dan mengarut"

Bantulah saya sila klik sini
Share this article :

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit