Siapa Ajar Pengikut Perkasa Serang Anwar?

| comments (2)

Apakah ibrahim ali masih tak percaya anak-anak didiknya menyerang Dato Seri Anwar Ibrahim di sebuah Masjid Di kedah tempoh hari.

Percayalah ibrahim ali, kerana video dah tersebar luas, ini zaman teknologi, secepat kilat informasi sampai, hanya katak bawah tempurung je tak tau, sebab malas ambik tau.

Persoalan utama, siapa yang ajar cara berkelakuan ganas seperti yang ditunjukkan oleh puak Perkasa tak reti hormat masjid?

Dah tentu la ibrahim ali sendiri yang menjadi gurunya, bak kata orang, Bapak katak kencing berdiri, anak katak kencing berlari la .. betul tak... bila ibrahim ali sendiri tunjuk contoh tentulah jadi ikutan anak buah.


Brahim  sedang mengajar anak murid cara pukul orang, kalau ketua mcm ni anak buah apatah lagi..





Ehh korang, Jom join Forum AIC kat sini.. ada live chat, games, boleh lihat gambar aktiviti, kenal kawan-kawan baru, wah seronok tau. klik sini ok.... 
 
AWAS# Sebarang komen yang anda tulis dibawah memungkinkan penulis blog ini dipenjara kerana tidak menasihati anda supaya jangan mengeluarkan sebarang komen, walau bagaimana pun, mengikut konsep hak asasi manusia yang diguna pakai, manusia itu mempunyai hak dan kebebasan untuk bersuara dan menyatakan pendapat, sebarang komen dari anda dialu-alukan oleh penulis blog. Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini, Jom Tonton Koleksi video ceramah disini, atau berhibur dengan TV Online disini

Share this article :

+ comments + 2 comments

5 September 2012 pada 6:25 PG

KATAK GEMUK GURU PALING KHIANAT & PENGASUT,TAPI TIADA KUASA PEMERINTAH YANG BERANI LAWAN KATAK INI! SAMSENG BERLESEN ,ABU SAJA PENYELAMAT !

6 September 2012 pada 5:30 PG

@Amuraria pemerintah pun tak berani dengan katak nei... dipalunya nanti..

Catat Ulasan

Sila berikan komen anda dengan sopan.

 
Support : Copyright © 2011. "tukanglawan" - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger. Stats by Feedjit